Udaberriko jardunaldi etnografikoa berriro egingo dugu Artziniega Museoan: Herri Oratzea. Hurrengo apirilaren 7an, larunbata, 11:00etan erakusketa eta labetik ateratako  produktuak dastatzera gonbidatuta zaudete.

Txikientzako tailerrak dohainik

Nagusientzako Tailerra+Bisita taldeko prezioan (3€)

Erakusketa bakarrik dohainik

11:00 etan. Txikiak eta nagusiak. Ogi-dastapena

11:10 ean. Txikiak sartzen dira, azalpenak entzungo dituzte eta ondoren errota, larraina eta nekazaritza landuko ditugu.

11: 20etan: Nagusientzako erakusketa

Ondoren aldez aurretik 945 396210 telefonoan apuntatu diren nagusiak eta 3€ ordaindu ondoren visita gidatua egingo dute

12:00etan: Txikientzako tailerra eta labean sartu produktuak

12:30etan edo: Nagusientzako tailerra eta labean sartu produktuak.

Una vez más vamos a realizar la jornada etnográfica de la Primavera: El amasado tradicional. El próximo sábado 7 de abril a las 11:00 de la mañana estáis invitados/as a disfrutar de la demostración de esta actividad y de la degustación de los productos recién salidos del horno.

Talleres para txikis gratis

Talleres+visita para adultos a precio de grupo (3€)

Solamente demostración: Gratis

PROGRAMA:

11:00 horas. Degustación de pan para pequeños y mayores.

11:10.- Los pequeños entran, escuchan las explicaciones  sobre la masa. Y nos vamos hasta el molino, era y agricultura.

11:20.-. Demostración para los adultos

A continuación los adultos apuntados a la visita y al taller previa inscripción en el 945 396210 y pago de 3€ realizarán la visita.

12:00.- Taller infantil y hornada de sus productos

12:30.- Aproximadamente Taller adultos  y hornada de sus productos.