Aurten 40.urteurrena ospatuko dugu. hauxe da gure lehenengo Ekintza!
Igandean, hilak 25, 11:00etatik 14:00etara, museoa bizirik jarriko dugu berriro.
Aurten, zeramika da lanbide nagusia. Horretaz a parte, urtea berezia denez: Santxotena eskultorea aroztegian erakutsiko digu nola prestatzen duen enbor bat eskultura egiteko. Erabiliko duen enborra, Santutegi ondoan dagoen Artea enblematikoko adar bat izango da. Beste aldetik, «Ekonomia zirkularra» ikuspuntutik, garraioa eta nekazaritza ezagutzeko aukera egongo da.
Erreserbatu bisita edo etorri zuzenean museora.
Zure zain gaude!
Telefonoa: 945 396210, Museoko ordutegian
El domingo 25 de 11:00 a 14:00 pondremos el museo vivo de nuevo.
Este año, el oficio destacado es la cerámica. Y como este año es especial, en la carpintería estará el escultor Xabier Santxotena mostrándonos cómo prepara un tronco que convertirá en escultura. El tronco que va a utilizar es una rama desgajada de la emblemática Encina del Santuario. Además tendremos la oportunidad de descubrir el transporte y la agricultura desde el punto de vista de «Economía Circular».
Puedes reservar tu visita o venir directamente al museo.
Teléfono: 945 396210, en horario de Museo.
¡Te esperamos!